lagu lagu si dia beri ..

hurm , ny lagu dari AZLAN & THE TYPEWRITER ... GERAK HATI ~ Lirik Gerak Hati – Azlan & The Typewriter LIRIK ; Dalam hidup ku ini Puas ku tunggu Sesuatu yang ingin ku milikinya Aku pendamkan semuanya Kau tekan emosi di fikiran aku menyambut tuduhan Aku hanya mampu bernyanyi Mimpi-mimpi terang itu Membuat aku terus berlari Andainya langkah kaki aku terhenti Akhir semua pengakhiran melodi ini Aku pendamkan semuanya Kau tekan emosi di fikiran aku menyambut tuduhan Aku hanya mampu bernyanyi Mimpi-mimpi terang itu Membuat aku terus berlari Aku hanya mampu bernyanyi Mimpi-mimpi terang itu Membuat aku terus berlari Aku hanya mampu bernyanyi Mimpi-mimpi terang itu Membuat aku terus berlari .................................................................................................. SANGKAR BESI DI HATIKU BY HUJAN Sangkar Besi Dihatiku – Hujan LIRIK ; Aku… ganti aku dengan dirimu Pindah… pindahkan jiwamu padaku Rasa …ku mahu rasakan kuasa Bila… bila merasakan bahangnya bisik dan rayu membeban bahu ego ku lebur kau pun ke tepi menghancur besi bila… bila dapat kurasa gila budak… budak kecil tak ada otak muntah… muntah kerana rasa kecewa bila… bila merasakan bahangnya bisik dan rayu membeban bahu ego ku lebur kau pun ke tepi menghancur besi cari …cari la bisik dan rayu membeban bahu ego ku lebur kau pun ke tepi menghancur besi sangkar di hatiku bisik dan rayu membeban bahu ego ku lebur kau pun ke tepi menghancur besi besi di hatiku .................................................................................................. BENCI - HUJAN Lirik Benci Hujan LIRIK ; Oh bertikam lidah Oh takkan sudah Oh bagai mimpi indah Jika satu di antaranya berubah Sukar untuk buat kau percaya Asalkan dikau bahagia Benci, mengapa kau benci mengapa merungut lagi Cuba, cuba kau hayati mengapa merungut lagi Benci, mengapa kau benci mengapa merungut lagi Cuba, cuba kau hayati mengapa merungut lagi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS