dari kiri : Aku , rinie, aziey, jieha, sarah dan mieza
Sepanjang bulan april niey bnyak betol event kat skula .. memang tlalu bnyak lha ka .. And aku pulak skrang dah telebeh lebeh rajin g skula nookkss .. hahaha 

tak macam dulu dulu , pemalas ! Arinie pulak member kiteorang yang dah pindah ke TEKNIK  tue datang tauw sempena MAKEM nieyh .. Memang arr kecoh giler kan .. Sumer happy tak terKATA you !.. hehehe

na upload gamba member member aku kata selasa tie , oke aku turutkan .. So this time aku juz upload gambar korunk time kawad kaki jela ehh ... Tapi time niey aku berBAJU PUTIH !.. Sebabnyer member aku masuk kawad tapi tak cukop aksesori .. jadi i'm the victim ! wakaka .. Sarah ! jngan amek atie .. saje jer :) 

Aku cume nax kater memang SYIOK abe jadi member korunk .. nasebla aku ta pindah jugak .. Aku da terase sayang ngat kat korunk .. hihihi ( pengakuan berani mati ! ) 

niey azie dan najihah    
minah sbela tue cantek kan :))
sara : nice aksesori , haha ( gelak jaat ) 
rinie dan aku dah mule p0y0 dicitue :)
rinie : sara : nisa'
dengan my sis ( kak angkat ) hehe ..
budax puteri islam menyebok , haha !
Rinie plok tiang pon jadik ouh ! ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS