no TAJUK !!

dlu bukan men g excited tauw .. alaa takan ta pham kowt aku busy lha .. since aku dok tulis2 neyh .. g blogjogging tadih .. habes sume blog aku folow aq tengok .. ehh betolkkee ??.. hehe sbelom cuty neyh aku g C.HIGHLANG lagila skali .. na upload gmba t la ea .. dngan kdatangan my litle younger brother tue , cian dye kesejukan disana ..wawawa skg niey alex da besya tauw .. da pndai ngengade dahh .. da pndai nanes2 dah ... klo ke sane mummy aku mmg lha teramat suke kan beli bunge .. Yoyoyo .. jer miss tue kte tahan smpai 5tahunn lha apela .. ble balek cny hancus !! hoho , gile tipukan kalo g cameron ta bawak balek ape tue , ala ape nmenye tueh .. haaa , strawbebery lha .. Ops , silap strawberry .. dap kan .. dap kan .. lagik lagik kalo mam gan cream + chocolate kan ... and other picture t aku upload keyh .. hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS