Sayang, dalam minggu - minggu niey eyra penink .. penik + serabot dengan ape yang dah terjadi .. Kenape mesti eyra ?.. eyra ta kuat lha na hadapi sume niey .. Tapi kenape kau yang aku sayang sanggup lakukan sume niey .. Tahu tak betape kecewe nyer eyra bile yie cakap camtue .. Ape terlalu besar ke kesalahan aku pada kau ?..

Kalau kau dah tak nak pada aku tapi kenape asyik ganggu aku ?.. Kau tahukan aku sayang kan kau walau ape pon yang kau buad .. Kau sekse pasaan aku !! Kau selalu bagi aku harapan , pastue kau hancorkan .. Weyh, aku ta tahan .. Memang kau nampak aku berlagak tenang , Tapi kau tahu ker aty aku macam maner .. Kau buatkan aku jadi benci pada lelaki !!! benci.. benci .. benci !! Aku rindukan kau yang dulu sayang .. Rindu saat2 kite bersame dulu .. Aku rinduu sngat ...! Kenape kau lakukan sume niey pada aku ?... Aku tak dpat langsong lupekan kau .. Ape lagi berhenti merindui kau .. Setiap saat kau muncul, stiap masa kau berlegar legar lam pikiran aku , aku mimpikan kau .. Ape niey ?.. kau buad ape ny ?.. kenape kau datang lagi ?... Aku dah tlalu sakit sayang dengan semue niey .. Sudah sudahlah kau sekse aku macam niey ..


Walaupon aku kate aku bencikan kau tapi hati aku menjerit jerit kate sayang kau !! Aku tak mampu nak buad ape .. Bagi aku kau pengecut , tak tahan dengan ape yang datang .. Sayang , tak cukup kuat lagi ker kaseh yang aku beri selame 4 taon niey , yer aku mengaku , aku bnyak abaikan kau , kau perlu paham .. Aku mintak maaf dengan ape yg aku dah lakaukan pada kau .. Aku nax sngat tengok kau hepy , gelak gelak macam dulu , tapi aku niey macam pembawa sedih kau jer .. maafkan aku sayang .. Aku rindukan kenangan kenangan kite dulu sayang .. Macam macam yang kite hadapi .. Suke , duke , sedeh .. Aku rindukan semue tue sayang !! Aku mampu tunggu kau untuk 5 tahun lagi .. Aku maseh setia macam dulu ..

KAU & AKU    

Sayang , walaupon kite dah berpisah .. Aku tetap anggap kau maseh PAPA aku .. Aku tetap join competition SWEET COUPLE .. aku tarok gamba kite due sayang .. Aku selalu berharap , dan berharap kau kan engat lagi pada aku .. Aku nax kan kau sngat ! Tapi aku lebih rela dengan takdir yang ditentukan .. Kalau ade jodoh antre kite , InsyaALLAH kite akan dipertemukan .. Aku takan pernah benti doa agar kite bersame balik sayang .. Kau tahu , air mate aku pon dah tak mampu tanggung ape yg aku rase sekarang niey .. Tedy kau pon aku tak tahu nak bg mcm mner .. Kalau kite jumpe , aku takan dpat tahan prasaan aku .. Aku malu dgn diri aku sendiri .. Maafkan ma sayang ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS