CARUTAN UNTUK MINAH BERTUDUNG URBAN !!

Assalamualaikum semua ..
penat tauw hari ny ..
tapi nax jugak2 post entry , hehe ..

Btw , aku sebenarnyer penat baru balik dari bagan lalang ..
Thats why la aku penat kan ..
Tapi nax2 jugak post entry ..
haa , ngengade ! 

Aku baru jaa selesai blogwalking tadih ..
macam macam cerita nooh hampa dok story ..
meh cek nak habaq mai ..
haha , bahase ape aku gune neyh ..?
terkejut aku ngan satu statement yang hamba allah ny keluarkan ..
See !... tajuk kat atas tueh ?.. 

Uoollss try bace statement tueh ..
lagik2 untuk perempuan yg btudung ..
Yer , aku mengaku aku pon bnayk kekuranganyer ..
dan banyak jahilnyer ..
And jangan lupe bace comment2 dyer ..
sentap hati beb !!
pompuan ape tueh ?..

Ehh , ape aku ngarot neyh ..!!

niey belog pompuan  tueh  ..
  

SELAMAT BLOGWalking ^^ !


 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS