Assalamualaikum sume !
Aku nax mnx maap yer kalo2 ade tkasar bahase
atau terhiriskan prasan uollss oke ..

Bukan ape takot orang pikir eyra ny kasa la , eyra ny itula iniyla
Btw , xla sayang .. sebenarnyer aku lebih suke bhasekan diri aku 'aku' ..
rase lebih slese ..
Tapi kengkadang ngade2 aku dtang aku suke bhasekan diri aku eyra or sya ..
tak kesahlah  pape..
janji pangel yg elok2 jer tauw ..

Aku ny gile gile jugak so taya pikir aku ny sombonk k ..
sebelom orang kenal aku , sume kate aku minah paling POYO & SOMBONK !
Ohh , sorryla .. Aku xla sesombonk yg dan sepoyo yg uoolls pikir ..
Member2 aku sndri kate muke jer nmpk smbonk tapi sbenarnyer kalau korang layan aku
sure  uoolls tak henti2 gelak n i'm sporting wht .. hehe
 muke sombonk tapi hati aku cute bhai ! hehe

Uoolls sume tahukan aku masih bebaru jer lagi lam dunie blogger ny ..
so paham paham jer ler oke ^^ !
peace arr uuoolss ..
Header sendiri pon tader , sobsobsob =.=
Tapelah Eyra kan blaja cikit2 tentang belog ny okeyh .. 
 

2 comments:

cik kacak said...

tak boleh nilai org dri luaran je kan kan ? muke sombong tapi hati comel ;D

Misz Eyra said...

yer betol .. betol .. betol ..

pndai kacak ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS