kEKASIH yang tak dianggap

Aku tak tahu ap yg patot aku katakan
tapi hati aku macam dipalu palu skrang ny
aku masih cube tok bertahan 
bertahan dan terus bertahan ..
Tapi aku tak kuat
tak sedar yg sekarang ny
 air mate aku mula jatuh 

Apa yg perlu aku lakukan ?..
nax taip ny pon tangan aku masih terketar2
siang malam aku pikirkan kau
aku memang nax lupekan kau
tapi macam maner ?
kenape kau suke saketkan hati aku ?
kau tahu yang kau buad aku makin benci 
pada lelaki macam kau !
mungkin aku bodoh masih sygkan kau
sedangkan kau anggap aku dah mati !
Apa kau lupe pada kenangan2 kite dulu
perit aku pikirkanyer
sikit pon aku tak penah luper

Apa cara yg perlu aku lakukan tok lupuskan dari ingatan aku ?
memang aku sengaje x contact kau lagi
n aku dah tanak bhubung dgn kau lagi..
bg aku sume tue akan mnyaketkan aku lagi..
aku x sgke kau mcam ny ..
kau pon da tuka pasword kau supaye aku xpat tau 
apa yg kau buad ..
tapi kau dah tertangkap dgn aku arytue ..
kau pon mgatal !!!



takper2 .. mmg tue satu bukti yg kuat ..
mulai saat ny aku dah tanak mek tahu
tentang kau lagi 
apa2 pon yg terjadi
yer , dgn aku kau tak pernah bahagiakan ?..
kau yg cakap cmtuekan..
so ko bhagia gile arr skg kan ! 
sekali aku kene selame lamenyer aku takan lupe
aku akan lepaskan kau
pergilah cari bahagia kau tue ..
biar aku tanggung sume ny
engkau lelaki mmg senang 

aku pon dah tanak pikir ag tentang kau
aku pon nax hidop
cari bahagia macam kau
walaupon aku single 
xbermakne aku mcm kau
senang layan pompuan laen !! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS