Assalamualaikum ..

huh , rasenyer dah lame kan aku tak update blog nie .. Yerla kan aku dah bagi tahu yang aku balik ke kampung hari tue .. tue yang lame dah tak post apeape entry .. Rasenyer dah 5 hari kan .. Esok nak ke Bandung pulak .. 

Dalam lima hari aku kat sana , macammacam jadi , tapi bukanlah terukk pon , biasalah kan .. Lima hari aku berbaju kurung saje .. Hari-hari ade kenduri .. Memang gantung periuklahh kan .. Nasik kenduri yang jadi makanan aku ..

Tapi tak lah banyak gamba yang aku ambil , juz wedding sedare aku jer .. Tue pun bukan aku yang ambil , hahaha .. Aku pun tak banyak mek gamba sangat .. 


 dengan ank buahku : MIMI :


 dalam bilik pgnatin , aku pulak yg pose lbey :p



Banyak gi gamba tapi aku mlas nak tarokk , haha .. gamba aku menggedik balik ke sepang adew lar .. ni haa kat bawah nie :)  G amek baldi weyh muntah cepat .. 

 dalam kete =)

 aku pakai ray ban :) 


 simple but pretty , haa perasaan !!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS