Gile Seksi dowh !!!

Hai Readers !
Ni masih adeke lagi yang tak tido neyh ?..
*kau ckp org tp kau pon sme! 
Aku pun tak tahu kenapa aku maseh belom tido padahal tadi ngantok 
gile kn sekarang tak pulak ..
Aku tengok jam dah pukui 2:13 am 
Tapi aku tak tidur2 lagi padahal esok nak kua shooping sakan !..

Dari tadi hati aku terdetik nax wat entry , sebab teringat kat sorang cikgu nie ..
Cikgu Ekonomi aku kat sekolah , dy memang best la weyh !
suke sangat bercerite n otak pon gilegile macam kteorang jugakla kan ..
Dye tanye pendapat kiteorang Newspaper nie kan dah macam surat khabar MAKSIAT !
Yer memang we all sokong gile ..
Termasuklahh manemane majalah pon pun , macammacam gamba ade ..
Semuanyer SEKSA NAX MAMPOS 
!

Ape tade rase segan ke kak ooiii , kot yer pun nak tayang body , nak tunjuk 
peha kaw tue seksi , KAU TAHU KAU BUAT JANTAN JANTAN KAT LUAR TUE NAEK SHAHWAT DOEH ! .. Gile sanggop arr kaw tangong dose bebanyak tue ..
Bukan sorunk due yang beli newspaper & magazine tp bjutajuta Oiii ...

 Aku nie sekadar tegur apa yang patut ..
 Aku tak cuak pon lauw sesape nax ngate , this is true !..
Aku pun banyak gak kekurangan , tak perfect pon *NOBODY'S PERFECT OKEY !
Aku pun layan magazine2 ni .. Aku pun bace gak newspaper ..
Juz aku pulak yang terase MALU , bile dengar budax2 laki kelas aku tengok gamba
gamba SEKSI tue .. Wat tambah dose dyeorang jer ..
Siap aku boleh terdengar "aku tak tahan doeh tengok artisartis neyh, ase nak $#^#@ ! "..
 dan ade yang mengucap panjang lagi ..

Okelahh , cukup sampai sini okey .. Ape ?.. Nax aku taruk gamba artis maner yang sekssi tueh?
Ehhh , tak payahlahh , Wat tambah dose jew kan bagi kaum lelaki ..
Kau orang yang yang terase , harapharap dapatlah paham maksud aku ..
This is my opinion oke ! 
   
  
   
  
  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS