Tukarkan chat fesbuukk baru anda kepada chat lame :D

Btw , mintak maaf lah tadi yer .. dalam dua2 entry aku bwah ni tader bagi salam .. main terjah jer ..

ASSALAMUALAIKUM readers :))

Entah kenapa aku kabut sangat ntah buat entri ... kot yer pon nak tolong orang takyah lah short sangat kan ..

hmm , sengal tul aku ni . muahaha .. Nie haa pasai fb chat baru tue ... korunk suke kerr ?...

aku cukup TAK SUKA lahhhhh !!!!  macam ngeeekkk tahu , yang un9 yer 83 tapi yg kua kat list tue cume 11 orang jer ...

sekarang dah ade jalan penyelesaian dah ... Sume dah bereh ... haha :D

Install jer kat sini Fb old IM CHAT ..

k lah bai ~



p/s : kenapa semua entry aku takda gambar ?... laptop aku rosak weyh .. nie guna notebook payah ..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS