Tips Penjagaan muka dari soo wincci

Assalamualaikum readers ,


tak jawab dose taw !  Maaflah sebab updated entry lambat , sian blog aku nie .. Jangan marah .. Btw , my frens SADA ARDILLA request aku bagi tips penjagaan muka .. Aku sebagai kawan mestilah tolong kan , so aku sertakan tips-tips yang pernah aku buat dan tips dari ratu malaysia ataupun dunia soo wincci ( FB ) , Kalau tak kenal jugak ni official fans page ratu kita nie Fan Page SOO WINCCI ..




Soo Wincci nie simple okeyh dan cantik !  Kalau kau orang nak tahu , soo wincci tak macam artis artis lain tueh berhabes duit beribu riban semata-mata untuk kecantikan .. Tips yang sangat simple dan tidak memerlukan duit serta bahan yang tidak merbahaya ..


Selain daripada tips dari soo wincci , aku akan bagi tips macam mana aku jaga muka aku , dulu muka aku sememangnyer teruk , yes , UGLY !!  penoh dengan pimples , parut dan sebagainyer ..
Tapi aku ikhtiar supaya jadi elok , alhamdulillah akhirnya aku dapat balik muka asal aku , sumpah tak nak muka rosak lagi .. TAKOT !!  Kalau tak percaya , muka yang berjerawat , berparut dan sebgainyer akan hilang keyakinan diri untuk berinteraksi dengan orang ramai , aku sendiri pun tutup muka dengan tudung , sekarang alhamdulillah ..


TIPS penjagaan muka dari soo wincci :


Hanya memerlukan yis , oat , dadih , pisang dan lemon .. Senang jekan nak dapat barang2 ni bukanyer mahal pon .. 


1. OAT & LEMON : Gunakan kedua-dua bahan tadi dan sental dikeseluruhan muka .. cara ini untuk mengecilkan laing-liang roma dan juga memutihkan kulit ..


2. KULIT PISANG & MADU : Gunakan kedua-dua bahan ini dan lenyekkan kulit pisang dan madu kemudian jadikan ia mask ( topeng muka ) ..




SOO WINCCI MENGGUNAKAN PRODUK DARI 'AVON' JENAMA 'ANEW' ..




sumber : metro






nanti aku updated lagi k .. tengah mals neyh ~









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS