Hai lagi !

Bulan puasa ni mesti asyik rase lapar je kan 
aduh tak tahan bau lah tengok makananlah
lagi lagi yang si adik kecik kan 
Apelagi kau kalau pegi baazar ramadhan 
macam macam pesen kuih makanan ade
kau nak ape kau cakap cari jekan 

Sya sekarang tak delah bernafsu sangat nak makan semuanya
Tapi kalau dah sampai sakit perut memanglah kan
habes sume sya taram sekali 
pastueh tersandar tunggu 5 minit baru leh solat lau tak
haa kau muntah kat situ jugak 
Ya ALLAH , pompuan apelah sya ni 
pelahap je semua 

Tapi sekarang sya macam ase nak makan kek jer ..
ase nak jugak jugak makan kek 
Ade sesape nak bagi kek free tak kat sya ?..
Tapelah sya lepas nafsu tengok gambar kek nie jelah , 
Mood : SEDEYH











Okey nampak sume kek budak budak kan ..
k Fine sya memang suke kek budak budak tecik neyh , muahah
atractive kan nmpak sedap jer 

Tapi yang kek domo ni buat sendirilah 
Siap ade yang mintak nak order kek domo ni gan sya lagi 
Alah sya tak menjual kek lah 
buta makan sendiri pandailah :)

3 comments:

shazmir said...

wahh..ni klu nk mkn syag nie....

Misz Eyra said...

sayangkan nak makan kek2 tue sume ... tp dh terliur nk wt cmner ?..

nad! said...

ermmmm...lazat sungguh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS