Herm .. Tibe tibe rajin pulak tangan nih nak tulis entri entah angin apa entah yang membuatkan jari jemari aku menari nari rancak skali di atas keyboard , fuyyohh ! hagaklah ayat kau babe .. taley blah


Oke maaf maaf terjiwang pulak , bile dah menjiwang jiwang nie kan mestilah topik yer jiwang jiwang gak an , alah bak kate orang FEEL IN LURVE gitue , alololorh , cweet lah tue ekk.. nak muntah aku kau feel in love ..


Pegi sana ada couple , pegi sini ade couple , bukak fessbuukk ade couple bukak twitter pon ader , kat mane mane pon ader , aduish korunk nih , bapaklah romantik .. Ape tak boleh buat aku lagi jeles ke ?




Walaweyh sweet kan dorunk , jeles makk !.. Mentang mentang lah gua tader boyfie , tape tunggu kau tengok irwansyah tngalkan bini die melutot weyh kat aku *haa terlebeh-lebeh kau bahh .. Taper taper this is time let me breathe , to free than any problem .. Ehh kau engat couple ni best ke weyh , walaMakk ! silap banyak ahh kau .. Bukan semua couple bahagia arrr .. Mood berubah-ubah weyh .. tak tetap kowt lain lah yang baru couple , tengah hangat-hangat lagi .. feeling konon !


Alah kucing aku pun pandai feeling2 la weyh , ehh aku bukan jeles wookk ngan kamoo2 yang ade boypren ni .. Cuma gua, wahhh ganas dah aku gune GUA2 jer skrang .. Aku cinta pertama kowt tue yang dah fedup tueh .. KECIWA beb , nanges tertonggeng-tonggeng terbalik tak guna dahh ..
Yang penting aku dah happy gan life aku sekarang .. sikit pun tak aku terfikir untuk jejak dalam dunie couple , haha .. Ayat sikit tak boleh blahh ...




Nak kate luu lepak gan boypren luu nyanyi nyanyi gurau gurau camni ea , aku jeles ?.. Sorry noookkk langsung tak , gua dah rase , syiiooookk ... Memang best kalau dapat bersama dengan orang yang kite sayang .. setiap saat , setiap masa , setiap detik kita ingatkan .. bilelah irwansyah nak melamar aku nie!!! haha .. *tergedik kejap ..


Kau , Aku , Dia , Dorunk semua ade cerita tentang kisah cinta masing-masing .. Walaupun korunk tak ade kekasih takan sikit pun tade rase cinta untuk yang MAHA KUASA ?...


Jalan yang terbaik , bagi yang masih belajar macam aku nie , elok lah teruskan perjuangan kite same-same menggapai impian , bagi yang dah dewasa tue , hepyy lah kau orang ehh ..


Aku sikit pun dah tak risau sekarang soal aku ade boyfie ke tak .. sikit pun tarraakkk !... Sebab aku percaya pada takdir hidup aku yang dah diaturkan oleh ALLAH subhanallah wata'ala .. Setiap manusia dah dijdikan jodoh masing2 dah tertulis dalam buku kite sebelum kita lahir lagi .. Cuma aku berdoa agar dipertemukan satu hari kelak dengan insan yang baik-baik dan boleh membimbing aku ke jalan yang lurus ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS