Panggil saya SYA bukan Eyra

Assalamualaikum 
Ni entry eyra yang kedua hari ni 
Eyra tak rajin macam blogger lain satu hari sampai 5 6 entry
Eyra tak banyak idea sangat 
menaip setiap entry bila rasa nak menaip
HAHA
pemalas bukan !
yer saya mengaku saya pemalas

Ada ramai yang bertanya pada eyra 
kenapa dekat blog MISZ EYRA tapi dekat fessbuukk SYA WHITELOTUS ?
Okey okey eyra jawab satu satu okey

Memang dulu dari kecik kecik semua orang panggil eyra,, Ape ape pun eyra .. Memang dah biasa dengan panggilan eyra tue .. sangat sangat selesa gune name tue .. 

Sebelum ni eyra ade jugak guna nama sya whitelotus kat fessbukk tapi itu lama lama dulu
Entah lah bile pun dah tak engat ~
*Hilang ingatan jap*

Sekarang ni eyra lebih suka bahasakan diri eyra sya , lebih simple dan lebih senang bukan ?..
Disebalik tue eyra ade kenangan dengan nama tue 
Dengan ex-bf eyra dulu , dia kenal eyra dengan nama tu , dia sebut nama tu
macam-macam kenangan dengan nama eyra tue
Tapi sekarang semuanya dah berubah AKU bukan eyra yang dulu

Dah takde lagi eyra yang dulu 
STOP cari eyra yang dulu !!

Kalau ade yang perasan eyra ade membahasakan diri eyra AKU kan
eyra keliru nak bahasakan diri apa 
bila gune eyra ni pun rasa terlalu kekok 

Mulai dari saat ni panggil saya SYA ~
Maaf atas kekasaran kata kata sebelom ni


EYRA YANG DAHULU


...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

DAN INI LAH DIRI SYA YANG SEBENAR







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS