Love letter for you MR.N ♥





AMARAN KERAS : ENTRY DI BAWAH ADALAH ENTRY BUAT NAZRIN . JANGAN SALAHKAN SYA KALAU AWAK MUNTAH DEPAN LAPPY !


Hi awak (:
dah jawab salam saya belum ?.. baik jawab cepat !
saya dah lama tak tulis entry gedik2 camnieh .
entry bawah ni untuk awak yer (:


Alhamdulillah saya happy sangat sekarang ni , tapi takdelah tader rase sedeh langsung . Hidup saya rasa macam kat awang - awangan . Since 18 November , tarikh saya dengan awak bersama . Bukan macam tu je happy life saya , banyak jugak keadaan yang menyerabutkan kepala saya tapi awak tenang layan karenah saya kan . Masuk nie dah 1 bulan empat minggu perhubungan kite and apa yang saya rasa , saya makin sayangkan awak . saya makin percayakan awak .

Even ade ragu - ragu tue tapi saya still percayakan awak . saya simpan semua text awak , sya printscreen kata-kata awak . tue semua jadi bukti . Awak , saya beli diary tapi saya nak shared dengan awak . Tak pernah saya shared diary dengan siapa-siapa pun sebelum ni . Awak yang pertama . Dalam tue kata-kata dari hati saya untuk awak , nanti saya bagi awak pulak yang pegang diary tue taw . awak tulislah apa yang awak rase .

Saya suke baca text awak bile saya kata pasal diary tue . mule-mule saya saja nak merepek dengan awak . tapi awak take serius and saya pun layan jer . hee


saya : nanti bile kite dh kawen , ade anak , leyh tunjuk kat dowang en . hehe

saya dah tergelak besar dah nie baca text yang saya kasi kat awak . malu plak rasenyer . and awak balas


awak : boleh cyg . and diary tu akan jadi warisan keluarga kite . hehe


Sumpah malu plak rasenyer . saya tengah tersengih-sengih nie haa . saya tahu awak lepas bace ni pun tersengih-sengih jugak kan . HAHA

And bawah ni sume koleksi printscreen yang saya ada (:



Time tu awak comment gambar ni kan (:

awak boleh baca tak gambar kecik tue ?., rasanya tak bace pun awak dh tau kan :p
malu lah kat mak-mak sedara saya ni tumpang comment jugak . dahla ayat awak kat atas tue superb habes . HAHA


 hee , baru kejap tadi saya bace yang ni .





Awak . terima kasih yer sebab sabar dengan perangai saya yang tibe tibe nak emosi . sumpah saya jeles . tapi nak simpan saya pulak yang pening asyik terpikir je , itu sebab saya luah kat awak , biar dengar penjelasan awak baru hati saya lega taw . Saya mintak maaf if ade terkasar dengan awak , ragu ragu dengan awak . yelah kitekan baru lagi . tapi apa-apa pun saya memang sayang awak :)


saya tak berhenti bace text-text awak bile awak takder tau . saya senyum sorang2 . wallpaper handfhone saya gambar awak . gambar nie haa

saya rase ibu saya dah nampak gambar awak ni , sebab haritue saya saja tinggal kan fhone dlm kereta



Awak . honestly saya cakap , awak buat hidup saya happy . setiap perkataan awak mesti ade yang buat saya tersenyum kadang kadang saya gelak sorang2 . hee


Saya takkan jeles dh lagi sebab awak dah banyak kali bagitahu saya yang awak hanya pilih saya sorang dari mereka (:  Dari situ saya baru faham , walaupun saya tak lama berkawan denngan awak , awak pilih saya jadi teman hidup awak . terima kasih yer .


Haishh , awak cokelat awak masih ade pada saya . saya tak tahu nak bagi macam mane . ape kata awak datang jelah rumah saya :) hehe *joke

Awak . saya pegang kata - kata awak tue . and saya berpegang dengan kata - kata saya .


awak . lepas baca bagitahu saya ehh . saya tunggu :)


1 comment:

nazcyunksya said...

salam cyg ((: ,bie da hbs bce..thakx cyg , bie thru cgt ngn kte2 cyg.. ye, bie akn pgg sgla kate2 bie n jnji cyg.. bie xkn kcewakn cyg ..bie da nekad , akn jdkan cyg "plengkap bie ddnia n akhirat " ..psl diari cyg ,yekew, i am da frst , pergh, tkdu bie kte.. xsngke (: ,dsmping cyg mngukir luahan rse haty cyg dlm diari 2 , bie un akn mncalit luahan bie juga tat dlm diari kte uh yg akn kte tnjuk kt ank2 kte strusne mnjdy warisan kuarga ktew..hehe =.= ,cyg ..lwa lah cyg edit pic bie ,nmpk macho sgt ,cehh !! t cyg try cmbined pic bie n cyg ..msty lgy sweet uh.. urggh ,geram2.. btw.. ilove u so much MRS.N <3 thnkx 4 all ..miss u damn much .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS