Oke disebabkan semalam ke rumah kak ngah dah makan cake .. Rase rASE la kan nax becerite sal cake pulak lah .. kat atas tue OREO CAKE .. nmpak sdap sgt2 kan ... aku yakin sure korunk terLIUR ahh tgok cake cake sesedap uhh .. If korunk memang pengGEMAR cake la kan .. Semalam Beday DALILA .. So cake yang dberi dah tlalu biase mulut aku mnguyah ke makan haa .. Haa , pelik kan .. nie cake flava kan kalo xslap aku .. ny da slalu mkn .. yumyum ! yang ats tue cake dari secret recipe.. yang bawah niey sume ake dari THATLASTSLICE tauw .. Gile sedap kan .. Aku dari semalam dah terliur .. bile nax order lagi neyh .. bile haa ?.. huhu kek bentok DONUT .. nampak sedap , hehe .. kalau bagi aku memang hampir kesemua kek jadi sedap .. Sebenarnye memang banyak lagi cake yg sedap sedap .. Tapi yang niey ajer yang aku suke .. hehe pilih kaseh , tadelah ..! Aku nax sambong makan cake lagi niey .. tata
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS