Untuk KAU kekasih !

Balek balek bile aku blogwalking mesty ade jer yang bercerite kisah dengan orang tersayang .. AKu tak tahu apa yang patot aku rase skarang .. Aku yang da memulakanyer jadi aku terpakse telan semua pahit niey .. NASIB BADAN ( BRANI MENCUBE SGT KAN !) hamek kau eyra !!! Walaupon aku gan dye dah 4 tahun pon kiteowang tetap putos jugak .. Padahal dulu janji mronggeng nax mati xnak bpisah , macam macam lha bagai !.. And now , RASEKAN KAU EYRA !! Apa yang mampu aku lakukan menangis mengenangkan CINTA yang dah pergi tinggalkan aku .. Hey ! kau tau tak sampai sekarang aku masih tak dapat lupekan kau !! Kau tau x aku masih lagi mengharapkan kau .. Kau tahu x yang aku masih tunggu kau walaupon kate kate pahit yang kau bagi .. Aku tak paham kenape aty aku masih boley trime JANTAN macam kau .. Maafkan aku atas kate kate aku yang menyaketkan kau jugak , aku tak maksudkan yer .. Aku cume nax kau tahu dan paham apa yang aku rasekan time tue .. Mungkin sebab sebab kukuh kite break camniey sebab family aku sndri .. I'm so sorry dear ! KAU 1st LOVE aku .. Kau jugak yang ajar aku erti kaseh sayang .. kau berikan aku kesakitan , kau banyak berikan aku kesedaran tapi yang aku kesalkan takdir x menyebelahi kite .. Dari care kau aritue , Aku tahu kau sayangkan aku kan .. Tapi kau EGO .. aku kenal kau lha ..! TAK payah nak berdrama dngan aku .. Kalau diikutkan bagi aku memang banyak & terlalu bnyak kenangan antre kite .. Aku xpernah pon lupe ! KAU perlu tahu yang kau tetap no. 1 kt aty aku g .. Tapela , aku paham kau mesti dah x sngop g dngan aku kan .. aku harap sngat kau bahagia dngan kehidupan kau sekarang .. Aku tahu , aku membebel bnyak2 dlam belog ny pon bukanyer kau tahu .. Aku kehilangan kau , aku x dok diam macam yang kau katakan .. Kau tak tahukan keadaan aku mcm mner .. Aku tak hepy lgsung weyh , skitpon aku tak penah lupekan kau .. AKU TERPAKSE LEPASKAN KAU SABRI !! terpakse .. Bnyak sngat mase yang sukar wat kite skrang niey .. Aku sengaje diamkan diri .. Aku harap kau mengerti .. Aku berharap kite kan berjumpe lagi & aku bharap kau takan pernah lupekan aku .. Maafkan aku berkasar dengan kau .. kite niey same same hot tempered kan ! EGOIS ! Aku engat lagi time kite baik sebelum kite ngadih balek kau kate kau epy gile bile aku datang balek kat kau kan .. kau kate kau sronok aku gan kau balek kan .. Kau tahu tak , aku ase bgetar nax menagis dengar sume tue .. BOley aku tanye kau ?.. Kenape kau suke uji aku , kau suke uji cinte aku .. kau tak pcayekan aku ker ..?.. Kalau aku cerite balek pon dah tak ade gune nye lagi kan .. PERCAYELAH , KAU YG PERTAME DAN KAU YG TERAKHIR .. mugkin kepercayaan aku utk lelaki lpas ny dah kurang .. DAn aku dah sedar siape diri aku yang sebenarnya .. aku tak akan pernah lagi mncari cinte .. tak akan !!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS