kemanisan hidup

Assalamualaikum readers ..
terime la kasih bebanyak sebab meyudikan diri bace entry2 aku ..
Akhir2 ni aku jarang kan updated blog ..
belog aku pon da macam haram jadah ..
Aku gile bosan ahh ..

Walaupon dalam keadaan meniarap tetapi jari jejari aku pantas menaip naip perkataan ..
sambil mulut menguyah ke menghisap ea chocholate cadburry ..
Aku x kire malam nie aku nax kua gak ..
xkesa la na merayap kat memane pon ..
janji aku x bosan macam ny ..

nie gambo gambo time aku kua jenjalan saje mek angin 

sempat g pose weyh =) 


 with my father ;)

 beskal elektronik ny la yg wat kann kiteorg sonok sakan :)
 aku terpose gedik pulok :)
 sonok betoi alexander kene acan ea :)


 ibu pon terai gak :)  comel !
 pasangan bahagia <3


 tiga DARA pingitan .. heeee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS