Ya ALLAH ya tuhan ku .. Apa yang aku hadapi sekarang nie ... gelodak jiwa yang datang bagai duri sembilu . tajam menusuk ke hati .. Ya ALLAH , apa ujian yang kau berikan padaku ya ALLAH .. Aku tak kuat tuk hadapi semua ni ..

Andai bukan jodoh aku dengan die , kau jauhkanlah dirinya daripada aku ya ALLAH .. Aku bukanlah insan yang kuat ya ALLAH .. Bantulah aku .. Hati aku terlalu hancur , remuk redam .. Aku malu dengan diri aku sendiri ..

Kau berikanlah aku ketenangan ya ALLAH , berikanlah aku kekuatan tuk menghadapi perjalanan ini .. Jangan biarkan aku leka dengan nafsu dunia .. Sesungguhnya , aku manusia yang lemah .. Lemah tak berdaya dan masih mencari cari cahaya dan berkatmu .. Ya ALLAH , selamatkan lah aku dari dunia yang fana ini ..

Ya ALLAH , kau berikanlah aku kekuatan .. kuatkanlah Imanku ya ALLAH  ..

hamba ya lemah !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS