Contest Who Wants To Be Malaysia's Next Top Female Blogger by Sandra Azwan

Assalamualaikum readers , harinie aku join contest who wants to be Malaysia's next top female blogger dari sandra azwan .. Tengah tengah blogwalking ke blog nisa menaipyang akan adakan giveaway dan salah satu penaja nyer adalah *bunyi drum jap .. sandra azwan !!  



Oke dah dah .. Aku nax jawab pekse nie .. 


QUESTION FROM SANDRA AZWAN 

# Tell us about your blog in 70 words or less. 

 Eyra start berblogger dari mac 2010 .. Mase tue hangat hangat taek ayam jer .. Eyra fikir berblogger nie hanya tuk suka suka , luahkan prasaan dan kongsi apa apa maklumat .. Tapi bile eyra explore lebih mendalam tentang blogger , it is very interesting .. Dari blogger jugak , eyra kenal pelbagai ragam jenis manusia .. And eyra dapat inspirasi tuk berblogger lebih lagi dari KAK AIRINE NADIA .. Now , eyra lebih rajin untuk pos entri dan kongsikan pendapat eyra kepada orang lain ..  Hari hari eyra blogwalking and tambah followers .. =)


# What is your personal style?

  Eyra suka kan sesuatu yang simple dan up-to-date .. Tak kirelah dari barangan yang murah tetapi sangat menarik eyra akan beli dan match kan dengan barang yang sesuai , eyra jugak lebih sukakan barang berjenama kerana ia tahan lama dan sangat selesa , tetapi mengikut kesesuaian .. nanti kalau tak kene sayang jer kan ..


# A picture of you in one of your favorite outfits:

 sangat simple rite .. dan baju nie tak terlalu mengikut bentuk badan .. yang penting selesa =)                              *abaikan adik eyra disebelah kiri tue ..



# Are you the next Malaysia’s Top Female Blogger 2011? Why? 

yes , because i was the person most worthy the tittle , haha .. Im sorry , I feel like to win and i'll try to be rigid in the blog as writer =)  



#  I love to read ‘Life with Sandra…..’ because? 

Kerana gaya penulisan dan style sandra yang tersendiri yang membuatkan eyra tertarik untuk mengjoinkan diri ke dalam contest next top malaysia's blogger niey .. Sandra memiliki bakat dalam bidang fesyen  , dan banyak menghasilkan graphic , malah sandra telah banyak kali muncul di dada dada majalah dan akhbar .. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS