Assalamualaikum semua ..

sangat .. sangat .. sangat lah lame aku menyepikan diri aite ..  Act , bukan ape .. Malas kowd sebenarnyer , Haa yer malas .. Kau orang jangan ikut pangai aku yang malas nie okeyh .. !
Aku sekarang banyak online Fesbook jerr  .. Kemalasan melanda dengan begitu hebadd sekali .. ouh yeah , Hebad LAH sangat !.. Siryes siryes aku banyak online FB plax , padahal dulu rajin online blog tauw .. Memang betollah aku nie ekot mood ..

Hmm , yang aku pelik nie time aku tak bukak blog lahh aku tengok bertambah folower , time aku batak blog dulu , HADOOO ?... hehe , walaupon tak banyak , terime kasehlah .. Sudi jugak ehhkau orang folow blog aku neyh , Hee sayang kau orang *muaahhhpelookkciyumm sikit !..
Nanti kalau aku rajin aku tukar sikit sikit ehh blog nieyh , maksud aku edit.. Aku on jemu tengok mende yang same ajer , hmm ...

Ehh , kau orang niey mesti ade fesbuukk kan , tipulahh tade .. Add jer aku konfem layan , kat fesbook aku peramah , huahuahaha :D

Aku join contest tauw kat fesbook sumpah takan menang , semua yer cantik2 , jelez akuh .. Nak dibandingkan dengan aku , aduuuhhh malu kowt aku .. Malu malu .. Sumpah tak join lagi .. haha

Ehh dedulu kan .. Aku tak faham kenapalah suke sangat dia orang itu dengan DOMO .. sekali waa tengookk waa po tangkap cintan jugaklah sama itu DOMO sampai kan .............................



 Kek nie siap ade yang nak tempah g weyh kat aku :))) gagaga ~
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS