Assalamualaikum pembaca belog MISZ EYRA ..


1st of all , aku mintak maaf lah sangat  sangat , yer aku tahu aku semakin malas merajinkan diri untuk menaip naip kat belog aku sendiri .. Macam mane lah aku nie kan .. 


Okey .. Akunak tebus balik kesalahan aku sebab biakan jer belog nie kosong tanpa apa2 entri terbaru .. siryes aku tak tahu nape aku malas gile weyh .. 


Tapi aku rajin pulak online Twitter gan Facebook .. Tak adil kan aku :p


Ouh maaf lah sayang .. okey okey aku janji jadi rajin balik balik buat entri .. 


And aku nak kongsi dengan korang satu cerita , bab by bab aku story kat korunk ehh , jangan risau , bagi aku novel niesangat bagus kot  .. jalan penceritaan nyer , dan watak - watak yang ade telah pun aku tukar .. 


Tajuk novel tue .. Nak tahu ker ?.. 






CINTA BALQIS AQILA 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS