Terime kasih kerana melenyapkan segala-galanya !!

AMARAN : ENTRI INI TERLALU EMO DAN BERKISARKAN PERIBADI , AKU HANYA  MELUAHKAN APE YANG TERBUKU DAN AKU AKAN JADIKAN INI SEBAGAI PENGAJARAN BUAT DIRI AKU SENDIRI .. AKU SANGAT SANGAT TERTEKAN !!!!!!!!!








Ya ALLAH , kau tabahkanlha hatiku ya allah .. Kau kuat kanlah imanku , sesungguhnya aku hanya insan yang lemah tak lepas dari sebarang kesilapan .. Aku tahu bahawa kau tidak akan menguji umatmu jika umatmu tidak mampu untuk menanganinyer ..


Aku terima atas takdir yang kau beri , mungkin inilah yang terbaik buat diri aku tuk terus pandang ke hadapan , walaupun ruang aku ta luas , hdop aku tak cerah macam kau , tapi aku akan bangkit sendiri  


Terime kasih atas segala yang telah kau berikan pada aku dulu , aku sangat sangat menghargainyer .. tuhan saje yang tahu gejolak dalam hati aku sekarang .. Kau dah buat hari hari aku gelap , kau dah hancurkan harapan dan impian aku , kau dah musnahkan segalayer .. Dan sekali lagi terime kasih tak terhingga sehingga kau buat aku untuk tidak percaya pada insan yang bernama lelaki .. After this , I would be careful to watch where the males approached !!


Walaupun kau lakukan aku macam ni , Sayang dan rindu aku tetap milik kau , kau taka pernah tahu tentang tue sabri .. Akuta tahu kenapa semakin aku mula lupekan kau dan mulekan hidop baru aku semakin merindui kau , mungkin aku gila agaknya .. pungguk rindukan bulan ..Dan aku sendiri tak pasti , kenapa aku masih terkenang kata kata manis kau dan segala perbuatan yang membuat kan hati dan perasaan aku tersentuh .. Mungkin kau lelaki yang pertama buat aku begini .. Saat aku bersama dengan kau merupakan saat paling yang aku takan pernah lupekan .. sikit pun tak pernah malah aku mimpikan kau membenci aku seperti yang kau lakukan sekarang ..


Aku redha dengan apa yang terjadi , dan aku tahu pasti ade hikmah disebalik apa yang berlaku , mungkin kau bukan yang terbaik buat aku atau mungkin tuhan lebih sayangkan aku dari terus bersama sama dengan kau ..Aku terime hakikat ini dengan hati yang lebih tenang sekarang .. Sabri , aku tak bencikan kau tapi aku bencikan perangai ka , maafkan aku .. Mungkin ini yang terbaik buat kite .. 


Selama ini kau mengajar aku erti rindu , suka , sayang , benci dan segalanya , terime kasih untuk penghinaan dan makian yang kau lemparkan .. mungkin ini tak seberapa untuk kau membalas ..
Sabri , aku tahu kau nak aku mati sangat , maaflah aku tak dapat tuk turut kehendak kau , mungkin kau akan lebih aman tanpa aku .. Aku harap kau bahagialah dengan hidup kau sekarang ..


Dan sebelum itu aku nak mengaku pada kau yang aku belom lagi buang ape ape barang yang kau pernah kasi pada aku , bagi aku ia sangat bermakna tetapi idak bagi kau , aku tahu kau pun dah beritahu sebelum nie .. Maafkan aku kerana masih menggunakan sweater yang kau beri , maafkan gambar gambar kau aku tak terniat nak buang ataupun menghine malah aku simpan elok dalam fail dan album .. aku mengaku aku ader mek gambar kau 2 3 .. Halalkan makan dan minum aku , dan aku mintak maaf atas ape yang terjadi .. aku masih sayangkan kau ~



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS