Assalamualaikum readers 


hope you are fine .. korang sume mesty tngah2 syok blogwalking kan .. aku skrang nie tngah gila dok berTWITTER .. tak tahu laa kenapa , sangat malas kowt na berblog wat entry panjang berjela macam dulu , sebab nyer ?.. AKU sendiri pon ta tahu kenapa lah kan ..


Anwy , sebelom nie aku ade janji aite gan kau orang yang sudi baceblog aku yang ta sbeberapa neyh , yang aku akan rajin berblog balik , nie pon atas dorongan member member aku dan rakan rakan blogger yang lain .. kalau tidak bungkus blog aku weyh ..


Lappy kesayangan aku rosak hantar format la weyh , taley na masukkan gmba baru baru tue ~


Erm , agak terasa lah gan sumone nie , hey u know me , im newbie .. baru lagii kowt weyh dalam dunie blogger ni hagak hagaklah , walaupon follower aku tak ramai , tapi sient readers aku ramai , sebab budax2 sekolah aku ramai tengok bace blog aku okey , walaupon dia orang tader blog taleyh nax follow tp still tanyer aku , dan tahu serba serbi tentang aku okeyh :p


Herm , entry sebelom nie ku ade katekan pasai 1 novel ni kan .. herm , aku rase tlalu panjang lah tuk diceriakan , nanti aku wat sipnopsis erita tue lah ea .. sorry , nie sume atas permintaan member  member aku .. okey sayang <3



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS