Buat awak yang saya sayang

Hai and Assalamualaikum
Sebelum continue bace jawab salam sya dulu okey
okey dah ?
Barulah boleh bace


Setiap manusia akan merasa apa itu cinta , nikmat cinta , indahnya cinta dan situasi ketika bercinta.. Cinta ni terlalu dalam maknanya.. terlalu banyak defenisi cinta bagi setiap manusia.. Jadi terpulang kepada individu untuk mendefenasikan makna cinta..

Defenisi cinta bagi sya , cinta tu adalah suatu perasaan yang dirasai oleh dua orang insan yang merasai cinta yang hadir dalam diri mereka, cinta itu disulami dengan perasaan kasih sayang yang wujud tanpa diketahui , rindu yang datang bertamu tanpa diundang.. Cinta boleh menjadi suatu kenangan dan juga satu mimpi buruk..


Kalau tanya sya pulak , sya pernah jatuh cinta masa umur sya 12 tahun , mungkin orang lain fikir cinta budak-budak.. Sya tak kesah pun dengan tanggapan orang lain .. Mungkin betul kata orang cinta pertama bukan cinta yang kekal .. Jadi ianya dah jadi masa lalu sya , tak perlu rasanya sya ceritekan disini ..


Sekarang hati sya dah dimiliki oleh seseorang , seseorang yang begitu bermakna buat tika ini .. Seronok rasenyer bila hidup tak sepi macam dulu lagi , sentiasa ambil berat tentang diri sya , selalu suruh sya hati hati .. Gelak tawanya buatkan hati ni gembira , tingkah lakunya buatkan diri terpana , haha .. Kelakar kan saat bercinta semuanya jadi indah belaka..

Saat pertemuan pertama buatkan sya nak tahu lebih lagi tentang dirinya , jadi dikesempatan itu bila terserempak atau ternampak dari jauh itu sajalah peluang yang ada .. Setahun awak, sya ' usha ' dia ..
Tetapi tempoh selama setahun tu tak cukup buat sya untuk kenali dia dengan lebih rapat , mungkin ada perasaan malu dalam diri atau mungkin sya malas nak endahkan perasaan ni..

Sya dengan fared kamil kenal since 18 november 2011 , dari news feed facebook sya perasan gambar die .. OMJAYY !  Lame betul sya dah approved die cuma sya jer yang tak perasan .. Terus sya letal comment : ehh fared kamil lah (:  dan dari situ lah sya bertegur sapa dengan si dia .. Terima kasih awak kerana memberanikan diri untuk jujur dengan saya malam tue .. Saya sangat sangat gembira dan seakan akan tidak percaya yang saya secara rasminya menjadi kekasih awak (: awak buatkan saya macam orang gila .. Saye happy sangat masa tue , sampai lompat-lompat sengih macam kerang ucuk , hehe ..

Disebabkan awak berani jujur dengan saya malam tue kita akhirnya bersatu .. Saya sayang awak sangat beby .. kite on call lama sangat sampai pagi and tepat 3.05 awak lamar saya jadi kekasih awak .. Terima kasih sebab terima saya seadanya .. Saya sangat sayangkan awak nazrin ..
Awak sweet .. saya suka .. awak pon comel macam fared kamil .. Walaupun saya merajuk dengan awak , awak sanggup pujuk dan luahkan kata kata dari hati awak .. saya mintak maaf buat awak risau , saya malu awak bagitahu ibu awak yang awak gadoh dengan saya .. saya janji takkan buat awak risau lagi .. saya sayang awaklah ..



ENTRY KALI NI AGAK TERJIWANG TEREMO BAGAI SO RASE RASE NAK MUNTAH KE APE PERGILAH BILIK AIR CEPAT-CEPAT OKEY (:



p/s : beby baliklah cepat ! rindu neyh ~

4 comments:

nazcyunksya said...

hye cyg .. bie kt cni.. trharu bie bce enry cyg nyh..rse na mnangs un ad.. btw, thnx cyg.. n bie sgt2 syg Cyg bie nyh .. ILY <3

LangitBiru said...

untungla ade org sayang kan ~

cik LyLy said...

nice posting. hope will everlasting relation :]

Sya Whitelotus said...

Thanks Cik Lyly (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
ALL RIGHT RESERVED BY SYA WHITELOTUS